niedziela, 4 stycznia 2015

Nowy sprzęt


Dostałam niedawno nowe kredki i ołówki, więc doszłam do wniosku, że należy je wypróbować :D
Jako, że jestem na Wymianie w Australii, a mój host brat dostał pod choinkę xpudło, po czym wybył gdzieśtam, skorzystałam z okazji i zniszczyłam jego ranking, męcząc Assassins's Creed i go upokarzając, no bo jakżeby to, żeby dziewczyna była od niego lepsza? Swoją drogą zrobiłam 55% całej gry na JEGO loginie, więc, nie powinien narzekać, tym bardziej, że to nie było jego główne konto. Tak czy inaczej teraz mam bzika na asasynów. Stąd też ten piękny skan. Potem pokoloruję w SAI'u i będzie cudo *.* To dziecko to Ezio Auditore (no, xbox to xbox one i grałam w Black Flag, ale ta praca to prezent urodzinowy, a koleżanka uwielbia AC II i HTTYD i Włochy (jak widać na kartce). Więc, tak... Świetna zabawa <3
A tu skopana, pokolorowana werjsa ;_;


Jak zwykle umieszczam zdjęcia niechronologicznie. To tutaj to moja PIERWSZA próba nowych ołówków, o wiele lepiej mi gość wyszedł niż jego pierwowzór, tj. to, co umieszczam pod spodem. Miał być po prostu przystojny, ale wyszedł tutaj taki bish, że aż mnie to boli...
No i tu jest pierwowzór. Zawaliłam twarz, rusując to beznadziejne pasmo włosów ;_;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz