piątek, 3 kwietnia 2015

Bergersen

Tak pod wpływem chwili: słuchałam dzisiaj kolejnego albumu Thomasa Bergersena, współzałożyciela epickiej wytwórni muzycznej Two Steps From Hell i nagle jak nie dostałam weny! Słowem nagle poczułam, że muszę coś narysować, ba, wiedziałam nawet, co. W ten oto sposób powstał rysunek, który zamieściłam na końcu posta.
A jeszcze gwoli promocji jednego z moich ulubionych kompozytorów, oto i link do albumu Sun - tego samego, który mnie zainspirował: Thomas Bergersen - Sun. Poniżej wrzuciłam utwór, który bezpośrednio wpłynął na moje natchnienie, ale nie jest to jednak ulubiony kawałek z albumu ;)

A teraz czas na pracę:

2 komentarze:

  1. Rysunek cudowny! Te kolory są takie intensywne! I w ogóle takie jedno wielkie awwwwww ♥
    A co do utworu także mi się bardzo podoba!
    Pozdrawiam i życzę dużo weny do wykonywania kolejnych prac,
    Julia :')))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :')
      odnośnie albumu - najlepsze utwory to moim skromnym zdaniem Colors of Love i Empire of Angels. Tak swoją drogą xD

      Usuń