czwartek, 2 kwietnia 2015

Parę innych prac

Julio, ukończyłam Lydię, umieszczam ją poniżej. Mam nadzieję, że się podoba i może być. Btw nie znałam koloru oczu, więc są zielone. W razie zastrzeżeń po prostu zmienię i wrzucę zaktualizowaną wersję ;) Wkrótce doczekasz się kolejnych postaci.


Poza tym mam jeszcze parę szkiców, które chcę tu umieścić. Przede wszystkim bazgroły z ostatnich dwóch dni;


To by było na tyle o bazgrołach z ostatnich dni. To, co poniżej, to rozrysowane postaci do nowej historii, ale nie wiem, czy przypadkiem nie zrobię jej w formie mangi. Na chwilę obecną to po prostu postaci.

















Przy okazji, znudził mnie mój stary avatar, toteż narysowałam sobie nowy. Oto i on, pięknie przedstawiający moje obecne nieogarnięcie wszechświata;






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz